2010. augusztus 27., péntek

Mai hírek a telefonos ügyfélszolgálattól :-)



- Á, maga az? Három hónapja beszéltünk, emlékszik?
- Milyen telefonja van?
- Nokia.
- És azon belül?
- Ericsson 318-as.



- Kigyulladt a levélboríték ábrám!




- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó!

- Milyen kóddal?
- Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb.



- A bátyámnak elromlott a telefonja. Én egyébként az öccse vagyok. A telefonom azt írja ki, hogy várjon. Várjak?


- Van egy hordozható járókészülékem.


- Ne haragudjon a zavarásért, nem nézi a Vészhelyzetet? Mert akkor visszahívom később.



- Beleesett az emésztőgödörbe a telefonom, elég koszos lett és büdös. Kihalásztam, de nem működik.

- Szeretném az Árpit kitörölni a telefonomból! Hogy kell?


- Jó napot, én a feltöltő kártyámat akarnám főtőteni, de valami keresztet is kér ami nincs rajta a kártyán, csak a sok szám...
- A kettőskereszt billentyűt kell megnyomni, ami a telefonján van...
- Jaaaa.... de melyik? Ez a hópehely vagy a létra?



- ügyfélszolgálat, Szabó Árpád vagyok, miben segíthetek?

- Hallo!
- Parancsoljon!
- Haalooo!
- Én hallom!
- HAAAALLoooooooooo!
- Hall engem?
- Na végre! Kiírja ez a telefon, hogy borítékom van. Mit csináljak?
- Olvassa el, hogy miről szól!
- Nem szól ez semmit, csak ott figyel...






- Jó estét, valami gond van a telefonommal, nem tudok SMS-t küldeni, pedig fontos lenne...

- Jelenleg karbantartás van a központban, ezért nem működik ez a szolgáltatás.
- Aha... akkor nem tudna a nevemben elküldeni egy sürgős SMSt? Én itt vagyok az Árpád-híd budai hídfőjénél, a barátnőm meg a túloldalon a pesti hídfőnél, és üzenni kéne neki, hogy jöjjön át, mert itt várom!
- Sajnos én sem tudok üzenni, de miért nem próbálja meg felhívni...?
- .....ööööööö...... ja jó... tényleg....! Köszönöm a segítséget!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése